Laptops voor studenten Bouwkunde

Vanmorgen een gesprek gehad met de opleidingsmanager van Bouwkunde, Theo van Drunen. Ook Bouwkunde wil komend studiejaar gaan deelnemen aan het project ‘Laptops voor studenten’. Daaraan gekoppeld zien zij echter ook graag onderwijskundige aanpassingen. In het gesprek zijn verschillende opties besproken, zoals voting, studio classroom, webstroom, social software als Hyves, Skype en MSN en het gebruik van smartboards.

Het vervolg is dat zij zich eerst intern in een aantal van de ideeën gaan verdiepen en genoemde contactpersonen benaderen. Naar verwachting hebben we in januari 2007 verder contact om wat meer concreet aan cases verder te werken.