Opzet gebruikersgroep voor Maple T.A.

Als TU Delft hebben we het initiatief genomen om een gebruikersgroep te gaan vormen voor MapleT.A.

In het hoger onderwijs wordt Maple T.A. op vele plekken ingezet. Maple T.A. krijgt met iedere versie uitgebreidere mogelijkheden om digitaal toetsen naar een hoger plan te brengen. Om deze mogelijkheden beter te benutten en de her- en der opgedane Maple T.A. kennis en ervaring niet verloren te laten gaan maar juist te delen en te borgen, willen we een gebruikersgroep starten. Met onderstaande enquête willen we graag de behoefte onder Maple T.A. gebruikers peilen m.b.t. deelname aan een gebruikersgroep.

Binnen een paar dagen zijn al bijna 20 reacties binnengekomen vanuit diverse instellingen, dus we zullen zeker gaan starten.

Heb je de enquête gemist, maar ben je wel geinteresseerd, vul m dan alsnog in op: http://goo.gl/forms/4rYF8B41Pt

Comments are closed.