Games Atelier komt eraan!!

Al eerder (Maart 2007) heb ik op mijn blog aandacht besteed aan Games Atelier (ontwikkeld door Waag Society). Toen was de verwachting dat het januari 2008 life zou gaan. Nu lees ik net in het nieuwsbulletin van Online Educa (3-5 dec in Berlijn) dat het daar gepresenteerd gaat worden.

Natuurlijk meteen even naar de site gesurfd: www.gamesatelier.nl Hier staat vermeld dat vanaf 1 november van dit jaar het platform beschikbaar komt voor het VO. Het lijkt me ook uitermate geschikt voor BK en CiTG en ongetwijfeld meer studies. Zijn er docenten die hiermee aan de slag zouden willen?
Games Atelier heeft ook een wedstrijd uitgeschreven.