Aantekeningen maken in een pdf-bestand op een tablet pc

Zojuist vond ik een post van Pierre Gorissen met een filmpje over het maken van aantekeningen in een pdf document op een tablet pc. De software die hij gebruikt is niet gratis, maar volgens hem wel de moeite van de overweging waard. http://www.gorissen.info/Pierre/item/2008/9/5/aantekeningen-maken-op-een-pdf-bestand

1 comment

Dat ziet er inderdaad handig uit. Lijkt me echt een uitkomst, om zo aantekeningen te kunnen maken in je pdf bestanden. Hoef je ze niet meer te printen (en raak je ze ook niet kwijt; ook nog eens goed voor het milieu. Nu toch maar tablets voor op de TUD?