Plattegrond IO-gebouw

In het IO gebouw is het vaak lastig om een zaal of vergaderruimte te vinden. Veel zalen hebben geen codering op basis waarvan je een inschatting kan maken in welke vleugel deze zich bevindt. Hooguit is de zaal aan een letter gekoppeld, zoals Zaal U, De Wim Crouwel zaal, of zaal S, De Bernd van Schierbeek zaal. Maar dan nog tast je in het duister omtrent de locatie.

Een aantal maal heb ik dan ook het servicepunt moeten vragen waar de zaal daadwerkelijk is. Het servicepunt heeft namelijk voor alle zalen een routebeschrijving in de trant van: links de trap op, rechts en derde deur links. Die ze keurig voor kunnen lezen aan zoekenden, maar onlangs kreeg ik een gouden tip van een collega:

Op de website van IO kan je een plattegrond bekijken! Jammer dat het Servicepunt die tip niet geeft.